utorok 17. júna 2014

Ako vyťažiť z e-mail marketingu čo najviac - 10. časť

10. Očistite, zjednodušte, „doklepnite“

Prečistite si databázu kontaktov od tých, ktorí sa javia byť neaktívny. Myslite na to, že platíte za každý odoslaný email, a preto oslovujte iba tých, čo chcú dostávať Vaše emaily. Nepoužívané emailové adresy zbytočne kazia vašu reputáciu a oberajú o peniaze. Porozmýšľajte aký je dôvod, prečo Vaše emaily klienti neotvárajú.

 Neposielate ich príliš často? 
Je predmet dostatočne zaujímavý? 

Predtým než niekoho zo svojej databázy vymažete, opýtajte sa ho pre overenie či si to naozaj praje. Môže sa stať, že email, ktorý nebol už niekoľkokrát otvorený, nemusí znamenať, že klienta neoslovil. Môže byť dlhodobo odcestovaný alebo si Vašu ponuku len odložil do priečinka na neskôr




1 komentár:

  1. I continuously continue coming to your website once more simply in case you have posted new contents.htm

    OdpovedaťOdstrániť