10.
Očistite, zjednodušte, „doklepnite“
Prečistite
si databázu kontaktov od tých, ktorí sa javia byť neaktívny. Myslite na to, že
platíte za každý odoslaný email, a preto oslovujte iba tých, čo chcú
dostávať Vaše emaily. Nepoužívané emailové adresy zbytočne kazia vašu reputáciu
a oberajú o peniaze. Porozmýšľajte aký je dôvod, prečo Vaše emaily klienti
neotvárajú.
Neposielate ich príliš často?
Je predmet dostatočne zaujímavý?
Predtým než niekoho zo svojej databázy vymažete, opýtajte sa ho pre overenie či
si to naozaj praje. Môže sa stať, že email, ktorý nebol už niekoľkokrát
otvorený, nemusí znamenať, že klienta neoslovil. Môže byť dlhodobo odcestovaný
alebo si Vašu ponuku len odložil do priečinka na neskôr.
I continuously continue coming to your website once more simply in case you have posted new contents.htm
OdpovedaťOdstrániť